نیک صالحی

ساخت وبلاگ

لیست بهترین فیلم های سال 2019 + خلاصه داستان و جدول فروش

 

در اینبخش فهرست بهترین فیلمهای سال 2019 را جمع آوری کرده ایم. درسال 2019 فیلمهای ابر قهرمانی یکه تازی می کنند، البته می وشد گفت، سال 2018 نیز فیلم ها بیشتر در ژانر ابر قهرمانی بودند. فروش این فیلم ها فوق العاده اسـت و تهیه کنندگان و سرمایه گذاران تمایل بیشتری بـه ساخت سری فیلمهای ابر قهرمانی دارند. در ادامه با پارس ناز همراه باشید تا فهرست بهترین و جدید ترین فیلم های 2019 را مرور کنیم.

 

فیلم Glass

لیست بهترین فیلم های سال 2019 + خلاصه داستان و جدول فروش

کارگردان: M. Night Shyamalan، بازیگران: Samuel L. Jackson, Bruce Willis

 

ام.نایت شیامالان با فیلم‌هاي ژانر وحشت مشهور شد. فیلم جدیدش هم وحشتناک اسـت با این تفاوت کـه این‌بار یک فیلم وحشتناک ابرقهرمانی ساخته اسـت. این سومین قسمت از سه‌گانه‌اي اسـت کـه دو قسمت قبلی‌اش فیلم‌هاي «نشکستنی» «Unbreakable» و «شکافته» «Split» بودند. فیلم‌هایي کـه فضای وحشتناک روانشناختی داشتند. سه‌گانه‌اي کـه بـه سری فیلم‌هاي «نشکستنی» هم مشهور شدند.

 

بروس ویلیس، ساموئل ال.جکسون و کارلین وودوارد همان نقش‌هایي را در کـه فیلم «نشکستنی» داشتند این جا دوباره ایفا میکنند. جیمز مک‌آوی با نقشی کـه در فیلم «شکافته» بازی کرده بود در فیلم حضور دارد و سارا پالسن هم بازیگر جدیدی اسـت کـه بـه «شیشه» پیوسته. فیلم داستان دیوید دان یک نگهبان اسـت کـه از نیروهای ماورالطبیعه‌اش استفاده می کند تا کوین وندل کرامب را تعقیب کند.

 

کرامب مرد آزاردهنده‌اي اسـت کـه ۲۴ شخصیت جداگانه دارد. بیمار روانی کـه بر هم زننده امنیت و آسایش مردم می شود. در فیلم «شکافته» هم نقش قهرمان را داشت اما در آن فیلم بروس ویلیس حضور نداشت کـه قهرمان فیلم اول این سری یعنی «نشکستنی» بود. شیامالان بعد از این‌کـه برای فیلم «حس ششم» نامزد دریافت اسکار بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه شد از فصل جوایز دور ماند.

 

فیلم Serenity

لیست بهترین فیلم های سال 2019 + خلاصه داستان و جدول فروش

کارگردان: Steven Knight، بازیگران: Matthew McConaughey, Anne Hathaway

 

استیون نایت کارگردان انگلیسی بااستعدادی اسـت کـه برای نوشتن فیلمنامه «قول‌هاي شرقی» «Easte promises» و سریال «پیکی بلایندرز» و کارگردانی فیلم «لاک» وی را شناختیم. یک بار برای نوشتن فیلمنامه «چیزهای زیبای کثیف» نامزد دریافت جایزه اسکار شد. فیلم جدیدش یک تریلر بـه سبک نئو-نوآر اسـت کـه بازیگران ستاره‌اي چون ماتیو مک‌کاناهی و آن هاتاوی در آن بازی میکنند.

 

فیلم داستان گذشته مرموز یک کاپیتان اسـت کـه قایق ماهیگیری دارد. گذشته‌اي کـه بعد از مدت‌ها وقتی همسر سابقش برای کمک سراغش می آید، دوباره تسخیرش میکند. فیلمنامه را هم خود استیون نایت نوشته اسـت. با توجه بـه این‌کـه فیلم قبلی نایت یعنی «لاک» تریلر جذابی از کار درآمد انتظار می رود کـه شاهد فیلم خوبی باشیم. بخصوص برای بازیگر مرد فیلم، ماتیو مک‌کاناهی امیدهای زیادی وجوددارد.

 

فیلم The Lego Movie 2: The Second Part

لیست بهترین فیلم های سال 2019 + خلاصه داستان و جدول فروش

کارگردان: Mike Mitchell, Trisha Gum، صداپیشگان: Chris Pratt, Elizabeth Banks, Channing Tatum

 

موفقیت «فیلم لگو» و فیلم‌هاي دیگری کـه با همان کاراکترهای لگویی ساخته شدند باعث شد کمپانی انیمیشن وارنر بـه فکر ساخت قسمت دیگری از داستان‌هاي «لگو» بیفتد. این انیمیشن کمدی علمی-تخیلی بـه روش کامپیوتری سه بعدی ساخته شده و دنباله‌اي بر «فیلم لگو» محصول ۲۰۱۴ اسـت. بعد از سال ۲۰۱۴ البته دو فیلم لگویی دیگر یکی «بتمن» و دیگری «نینجاگو» داشتیم کـه اسپین‌آف قصه اصلی بـه شمار می‌رفتند.

 

داستان فیلم پنج سال بعد از اتفاقات «فیلم لگو» رخ می دهد. همه ی چیز عالی اسـت تا این‌کـه شهروندان با یک تهدید بزرگ جدید روبرو میشوند. مهاجمانی کـه از فضا می آیند و هر چیزی راکه آنها می‌سازند خیلی سریع خراب می کنند. قسمت اول این سری مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و وقتی نامزد اسکار بهترین انیمیشن نشد تعجب‌ خیلیها را برانگیخت.

برای مشاهده ادامه مطلب " اینجا " کلیک کنید.

نیک صالحی...
ما را در سایت نیک صالحی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین niksalehiii بازدید : 152 تاريخ : 19 ارديبهشت 1398 ساعت: 23:0

تشک های طبی برای افرادی که از درد کمر و مفاصل رنج می برند طراحی شده اند. این نوع دردها نیاز به توجه خاص دارند. تشک های طبی با استفاده از فناوری های خاص به بهبود و کاهش درد این افراد کمک می کند. مطالعات نشان دادند که کیفیت و استحکام تشک ها پس از گذشت 7 سال از بین می رود. پس از 8 ساله شدن تشک، تهیه یک تشک جدید و طبی یکی از ضروریات تأمین یک خواب راحت برای شماست.

مزایای تشک طبی و ارتوپدیک

سفتی مناسب تشک طبی

تشک های طبی و تشک های ارتوپدیک به صورت تخصصی و برای مقابله با دردهای شبانه مفاصل و ستون فقرات و بر اساس آخرین مطالعات انجام شده بر ناهنجاری های ستون فقرات و مفاصل طراحی شده اند. درجه سفتی سطح این تشک ها به گونه ای است که ستون فقرات شما را به خوبی محافظت می کند اما اجازه نمی دهد که مانند تشک های خیلی نرم قسمت های میانی بدن در تشک فرو روند.

اگر تشک شما خیلی نرم باشد، قسمت میانی بدن شما در تشک فرو می رود و این امر منجر به خم شدن ستون فقرات و تغییر شکل به حالت غیر طبیعی و در نتیجه کمردرد می گردد. از آنجا که این تشک ها سطح سفت تری نسبت به تشک های معمولی دارند، نیاز افرادی که خوابیدن بر روی زمین ترجیح می دهند را تأمین می کند.


استراحتی تضمین شده بر روی تشک طبی

مطمئن بودن از راحتی محل خواب در هنگام شب کلید استراحت عضلات و مفاصل بدن شما خواهد بود. اگر بدن شما بتواند در وضعیتی طبیعی استراحت کند که ستون فقرات در حالتی صحیح قرار بگیرد، ماهیچه های شما می توانند استراحت کنند. اگر تشک شما متناسب با بدن شما نباشد، ماهیچه های شما باید در تمام طول شب کار کنند تا بتوانند تعادل بدن شما را حفظ کنند. این یکی از عللی است که منجر به حس درد و خشکی در زمان بیدار شدن می گردد.

ستون فقرات شما مسئولیت نگهداری بدن شما و تمامی نقش های آن در طول روز را دارد، بنابراین استراحت کافی در طول شب برای تأمین سلامت عمومی بدن امری ضروری به شمار می رود. اگر تشک شما نتواند همانند یک تشک طبی راحتی اندام شما را در هنگام استراحت تأمین کند، می تواند منجر به افزایش دردهای مفصلی شما گردد.

یک خواب راحت با استفاده از تشک طبی

یک تشک طبی با طراحی ویژه خود می تواند خوابی راحت را برای شما به ارمغان بیاورد.

ساختار تشک طبی

تشک های طبی با لایه های نگهدارنده متنوعی در بازار وجود دارند تا امکانات متفاوتی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. در اینجا تعدادی از ساختارهای داخلی تشک های طبی را معرفی می گردد:

  • فنر استاندارد (مارپیچ باز)
  • فنرهای پاکتی
  • مموری فوم- این نوع تشک می تواند در حل مشکل افرادی که دارای افرادی که دارای دردهای کمر و ستون فقرات هستند مفید باشد.
  • فوم ریلکس
  • فوم ژل - استفاده از تشک ژل دار در حس راحتی ستون فقرات و خنکی موثر است
  • لاتکس - تشک لاتکس به خاطر حالت فنری که دارند می توانند کمردرد را کاهش دهند.
  • مواد طبیعی پر کننده
نیک صالحی...
ما را در سایت نیک صالحی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین niksalehiii بازدید : 179 تاريخ : 11 ارديبهشت 1398 ساعت: 23:12

اگر می خواهید برای مادر همسرتان عروس خوبی باشید این نکته ها را دقت کنید.

رابطه عروس و مادرشوهر اگرچه دغدغه اصلی زوج های جوان نیست اما می تواند برای عروس خانم های کم تجربه یک رابطه حساس و تاثیرگذار باشد. رابطه ای که اگر آن را مدیریت نکنید ممکن است حسابی روی زندگی مشترک شما سایه بیندازد.

قلب
برای خیلی از پدر و مادرهای ایرانی پذیرش بزرگ شدن و مستقل شدن فرزندشان سخت است. آنها حتی وقتی پسرشان را در لباس دامادی می بینند هم به سختی می توانند بپذیرند که پسرشان بزرگ شده و وقتش رسید که بال هایش را برای پریدن امتحان کند و به خانه دیگری کوچ کند. به همین دلیل خیلی وقت ها عروس ها با همه ملاحظاتی که دارند و محبوبیتی که در دل خانواده همسر پیدا کرده اند، به چشم متهمی نگاه می شوند که پسر را از خانواده اش قاپیده و مهم تر از همه، بین او و مادرش فاصله انداخته است.
اگر دغدغه رابطه مناسب با مادرشوهر برای شما هم یك دغدغه ذهنی مهم بوده و هست با ما همراه باشید تا ریشه‌ها و راهكارهای روابط سالم و صمیمی میان عروس‌ها و مادرشوهر‌ها را با هم مرور كنیم.

 

روابط خودتان را مدیریت كنید

از همان ابتدا، با گارد بسته وارد خانواده همسرتان نشوید. در رابطه با مادرشوهرتان و محبت كردن به او دست پیش را بگیرید؛ یعنی سعی كنید قدم اول در ابراز محبت و علاقه را شما بردارید و منتظر ابراز علاقه از طرف مادرشوهرتان نمانید. برای این كار راه‌های خلاقانه زیادی وجود دارد. می‌توانید در دوران نامزدی، هنگامی كه مادرشوهرتان با موبایل پسرش تماس می‌گیرد و با پسرش صحبت می‌كند شما به‌طور داوطلبانه گوشی را بگیرید و با او احوالپرسی مختصری کنید. گاهی به او زنگ بزنید و مناسبت های زندگی اش، مثل تولد، سالگرد ازدواج و... را به او تبریک بگویید.


پیشنهاد میکنم مطالب سایت بیاتو عروسی را هرگز از دست ندید


جای خودتان باشید

سعی كنید به جای اینكه میان رابطه مادرشوهر و همسرتان قرار بگیرید در كنار همسرتان به مادر او عشق بورزید و در مسابقه محبت از او سبقت بگیرید. دقت كنید كه قرار نیست شما برای همسر یا مادرشوهرتان نقش بازی كنید و قرار است در یك فرایند تدریجی شما مادرشوهرتان را از صمیم قلب دوست بدارید. عشق و محبت میان مادرشوهر و همسرتان را بپذیرید و آن را به رسمیت بشناسید. آنها مادر و فرزند هستند و باید یكدیگر را دوست بدارند. درست مثل شما و مادرتان.

 

حرف را جایی نبرید

ورود به یک خانواده جدید، به معنای ورود به یک فرهنگ جدید است. ظرفیت پذیرش تفاوت ها را در خود ایجاد کنید. هیچ‌گاه نكات منفی خانواده همسرتان را با همسرخود در میان نگذارید. همه انسان‌ها نقطه ضعف دارند و شما باید سعی كنید اشتباهات آنها را ببخشید و فراموش كنید. در مقابل، اتفاقات خوب را به‌خاطر بسپارید و سعی كنید در قبال آنها بازخورد مثبتی از خود نشان دهید. كش دادن اتفاقات ناگوار چیزی جز احساس خشم و نفرت عاید شما نمی‌كند.

 

درگیر حرف و حدیث ها نشوید

حرف و حدیث همه جا هست. آنقدر بزرگ منش باشید که خود را درگیر حرف های ناراحت کننده و قضاوت های نابجای دیگران نکنید. از موضعی بالاتر رفتار کنید و نگذارید جوهای خاله زنکی دامن شما را هم بگیرد. لازم نیست همه صحبت‌ها و رفتارها را جدی بگیرید و درصدد پاسخ به آنها بر‌بیایید. بعضی از رفتارها و صحبت‌ها و كنایه‌ها را از سر شوخی برداشت كنید و آنها را نشنیده بگیرید.

 منبع

نیک صالحی...
ما را در سایت نیک صالحی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین niksalehiii بازدید : 202 تاريخ : 2 ارديبهشت 1398 ساعت: 22:56